Cum sa-ti dublezi productivitatea in afacerea Forever

Chiar dacă avuţia materială, inteligenţa, sănătatea sau fericirea nu sunt distribuite uniform între oamenii de pe acest pământ, există un element de care beneficiem cu toţii, în mod egal. Acesta este timpul. De modul în care îl administrezi depind, într-o mare măsură, toate celelalte. Oamenii de succes sunt conștienţi de acest adevăr. Ei sunt caracterizaţi de eficienţă – lucrează mai mult decât ceilalţi, dar folosesc acest timp mult mai bine.

Pentru a-ţi creşte productivitatea, primul pas este să iei decizia de a o face. Oamenii sunt obezi pentru că nu au decis încă să-și controleze obiceiurile și impulsurile pentru a reveni la forma fizică normală. Oamenii sunt săraci pentru că n-au decis încă să câștige mai mult. Oamenii pierd timpul pentru că n-au decis încă să devină eficienţi. Dar tu poţi lua, astăzi, hotărârea de a folosi mai bine timpul și de a-ţi dubla productivitatea. Este o decizie care presupune efort, dar este cel mai important pas în direcţia bună.

Următorii pași sunt, de fapt, tehnici de management al timpului: Planifică-ţi fiecare  perioadă de  lucru în avans Stabilește-ţi obiectivele anuale, trimestriale sau lunare și pune-le în scris. Listează activităţile pe care le ai de făcut pentru a atinge aceste obiective. Stabilește termenele limită și prioritizează aceste acţiuni. Poţi utiliza creionul și hârtia sau poţi  folosi un program gratuit de tip To Do List.

În orice caz, lucrează cu ajutorul listelor scrise – doar acest fapt îţi va creşte productivitatea cu 25%. Atunci când îţi treci planurile din imaginaţie pe hârtie le dai valoare, le dai concreteţe, iar lucrurile încep să se și întâmple. Apoi, simpla bifare a acţiunilor deja realizate îţi va creşte energia și optimismul. Iar lista de activităţi este, în ultimă instanţă, planul tău de lucru.

Pune în practică legea tratării singulare Această lege spune că, odată ce te apuci să lucrezi la activitatea cu importanţă maximă, ocupă-te doar de ea până o finalizezi. Altfel, dacă sari de la una la alta, eficienţa ta va fi diminuată considerabil. Fiecare altă activitate are nevoie de un interval de iniţiere și unul de încheiere, e necesar să-ţi schimbi concentrarea de la o direcţie la alta și astfel pierzi timp și energie. E ca și cum, în loc să tragi un tren cu mai multe vagoane folosind o singură locomotivă și o singură cale ferată, încerci să împingi trenul înainte având fiecare vagon pe o șină separată și mutând locomotiva de la unul la altul.

Ascultă de legea eficienţei forţate – Ea spune că niciodată nu e timp suficient ca să le faci pe toate, dar întotdeauna este timp suficient ca să faci lucrurile cele mai importante. Poate că cea mai înţeleaptă întrebare pe care ţi-o poţi pune, în mod regulat, pentru a-ţi creşte eficienţa este următoarea: “Care este cea mai de valoare activitate în care merită să-mi investesc timpul în acest moment?” Există oameni care spun că lucrează cel mai eficient atunci când sunt sub presiune. Fals. Atunci când ești sub presiune, pe lângă stresul suplimentar la care te expui ai și șanse maxime să faci greșeli. De aceea, merită să te autodisciplinezi și să faci lucrurile importante, dar non-urgente, la timpul lor. Astfel, nu vei ajunge niciodată să lucrezi sub presiune.

Pune în aplicare principiul Pareto, legea 20/80 – Ea spune că 20% dintre lucrurile pe care le faci vor aduce 80% din valoarea întregii tale activităţi. Asta înseamnă și că îţi petreci 80% din timp ca să duci la bun sfârșit lucruri care îţi aduc doar 20% din rezultate. Succesul și productivitatea ta depind de abilitatea de a face focus pe primele 20% – acele activităţi care aduc valoarea cea mai mare vieţii tale și îţi asigură, ţie și celor din jurul tău, o viaţă mai bună. Aici intervine autodisciplina. Nu poţi să le faci pe toate, așa că unele lucruri trebuie să le amâni. Autodisciplinează-te să le amâni pe cele care aduc cea mai puţină valoare. Obișnuiește-te să faci acele lucruri importante care știi că trebuie făcute, atunci când trebuie făcute, chiar dacă ai sau nu tragere de inimă să le faci.

Lucrează în perioadele tale de energie maximă – Observă care sunt acele intervale din zi în care ai maximă eficienţă fizică și mentală și obișnuiește-te să rezolvi atunci cele mai dificile sarcini. Ai grijă să câștigi și să păstrezi energia, făcând regulat exerciţii fizice, având grijă de alimentaţia ta și folosind produsele Forever special create pentru asta.

Organizează-ţi locul de muncă – Păstrează ordine în biroul și spaţiul în care lucrezi. Ţine informaţiile de pe calculatorul și telefonul tău organizate logic și eficient. Se estimează că oamenii pierd 30% din timpul lor de lucru căutând ceva care n-a fost pus la locul lui. Pierzi mult mai puţin timp păstrând ordinea. E bine, în același timp, să scapi de lucrurile pe care le depozitezi fără rost. Nu mai păstra ziare, reviste, newslettere, emailuri sau alte materiale promoţionale pe care n-ai mai pus mâna de mult timp – nu-ţi vor fi de folos nici de acum încolo. Același lucru se întâmplă și cu hainele vechi, aparatele ieșite din uz și, în general, cu tot ceea ce îţi încarcă inutil viaţa. Simplifică-ţi existenţa pentru a crește eficienţa.

Folosește timpul în care călătorești – Petreci între 3 și 20% din timpul tău în mașină, tren, autobuz, metrou sau avion. Citește cărţi de afaceri, ascultă cărţi audio pe telefon, intră în contact cu potenţiali distribuitori care călătoresc alături de tine.

Fii deschis la schimbări – Cel mai mult timp este irosit atunci când continui să urmezi un curs al acţiunii, o slujbă, o investiţie, o relaţie sau o carieră care nu ţi se potrivește. Cei mai mulţi oameni pierd ani întregi din viaţă lucrând la ceva care nu le aduce bucurie și satisfacţie, dar n-au curajul sau energia să schimbe această stare de fapt. Motiv pentru care merită să-ţi pui, periodic, o întrebare fundamentală: “Există lucruri în viaţa mea în care, știind ceea ce știu acum, nu m-aș mai băga, dacă ar trebui să iau din nou această decizie?” Pentru a avea răspunsul corect, indicatorul cheie este stresul. Cu cât ești mai stresat făcând acel lucru, cu atât e mai clar că nu îl faci cu plăcere și lapotenţial maxim. Gândește-te cum să renunţi la el, cât mai rapid și cu cât mai puţine consecinţe negative.

Comportamentul omului este determinat de consecinţele prognozate ale acţiunilor sale. Cu alte cuvinte, dacă nu conștientizezi consecinţele acţiunilor tale, nu-ţi vei schimba comportamentul. Există două tipuri de consecinţe: negative (ex. eviţi un pericol) și pozitive (ex. valorifici o oportunitate). Decizia ta de a-ţi schimba viaţa și a deveni distribuitor Forever a fost luată, probabil, luând în calcul șansa pe care ţi-o oferă afacerea și dorinţa de a avea un venit suplimentar și de a fi stăpân pe timpul tău. Cu cât îţi folosești mai bine timpul, cu atât mai repede îţi vei îndeplini visurile. Fiecare dintre aceste metode de administrare a timpului poate fi asimilată prin practică și repetiţie. Atunci când îţi impui punerea lor în practică în mod regulat, ele vor deveni, până la urmă, o obișnuinţă. Vei ajunge să gândești și să acţionezi conform acestor reguli, iar răsplata va fi imensă – vei aduce valoare vieţii tale și vei trăi mai mult, în același număr de ani. Merită efortul?

Ma intereseaza acest produs Forever

Adresa de email nu va fi facuta publica Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>