Hotarasta-te sa fii productiv

Atunci când merg în deplasări de afaceri prin ţară, călătoresc cu trenul. Prietenii mă întreabă miraţi: „De ce nu ai mers cu maşina?”. Răspunsul meu este: „Pentru că am plătit mai puţin pe bilet şi, în loc să pierd patru ore la volan, am lucrat cinci ore, pe laptop, în tren. Am fost mai productiv aşa.”

Există multe situaţii de felul acesta în viaţa de zi cu zi. Gândeşte-te doar la oamenii care pierd ore întregi plătind utilităţile la ghişeele furnizorilor, în loc să o facă de acasă, prin home banking, în 10 minute. Sau la cele 5 ore şi jumătate petrecute, în medie, pe zi în faţa televizorului (suntem campioni în Europa!) în locul unei activităţi lucrative, aducătoare de venit. Oamenii de afaceri nu se pot expune unor situaţii de acest fel, pentru că le afectează serios productivitatea şi, în consecinţă, abilitatea de a dezvolta un business sănătos. Productivitatea cu care munceşti este rezultatul unei ecuaţii care depinde de mai mulţi factori:

  • managementul timpului
  • discernământul de a alege activităţile cu eficienţă maximă
  • construirea unui cadru de lucru eficace
  • selectarea furnizorilor şi a colaboratorilor potriviţi
  • fructificarea tuturor oportunităţilor.

Randamentul cu care acţionezi depinde şi de capacitatea de a te concentra permanent pe obiectivele tale. Intrăm în perioada vacanţelor, când atenţia acordată afacerii nu trebuie diminuată. Timpul liber se poate împleti în mod fericit cu realizarea de contacte noi, care pot deveni consumatori sau distribuitori. În acelaşi timp, există o gamă largă de produse Forever pe care le poţi folosi personal în cantitate mai mare în perioada verii, de la băuturile nutritive şi produsele apicole până la cele de îngrijire personală sau întreţinere a pielii.

Atunci când consumi produse Forever faci, în acelaşi timp, promovare. De exemplu, după ce foloseşti Aloe Sunscreen pe plajă, îl poţi lăsa la vedere, pe măsuţa şezlongului. Sau, atunci când consumi o băutură răcoritoare, în public, poţi adăuga vizibil cantitatea potrivită de Aloe Vera Gel. Dacă participi la un concurs sportiv, consumă un FAB chiar pe linia de start. Gândeşte-te permanent cum poţi etala produse Forever, pentru a le face o promovare pasivă. Acest tip de acţiuni preced promovarea activă – nu mai e decât un pas până la o prezentare de produse în holul hotelului în care-ţi petreci vacanţa sau în clubul sportiv care a organizat concursul.  Am citit un studiu care arăta că trebuie să utilizezi de 6 ori mai multe resurse pentru a câştiga un consumator nou care să cumpere produse de o anumită sumă, decât să obţii acelaşi rezultat de la un consumator vechi.De aceea, e bine să nu neglijezi lista ta actuală de clienţi şi distribuitori. Păstrând legătura cu ei, reamintindu-le să repete comenzile înainte de a-şi consuma stocul, informându-i asupra produselor noi, invitându-i la prezentări, îţi asiguri continuitatea şi dezvoltarea afacerii.  O tactică de vânzări des întâlnită, mai ales în contextul economic actual, este lărgirea valorii tranzacţiei. O poţi întâlni la o staţie de benzină unde, atunci când achiţi combustibilul, eşti întrebat dacă nu doreşti si un odorizant sau o napolitană „la promoţie”. La fel, într-un fast-food, atunci când comanzi doar un hamburger, eşti întrebat dacă nu doreşti şi desert sau o băutură răcoritoare. Ideea de bază este că unui client care a trecut pragul primei achiziţii i-ai câştigat încrederea. Oportunitatea merită valorificată prin străduinţa de a-i recomanda şi alte produse, în funcţie de nevoile sale şi în măsura resurselor de care dispune. Resursele financiare pot fi o barieră în procesul de vânzare, mai ales în această perioadă. Te întâlneşti, probabil, cu multe situaţii în care clienţii afirmă că preţul produselor Forever este mare. Aceşti clienţi nu sunt suficient de convinşi de valoarea produselor primite. Soluţia este să demonstrezi că ei primesc mai mult decât suma oferită la schimb. În discuţiile despre preţ, e bine să eviţi contra-argumentele, încercând să influenţezi decizia potenţialului tău client prin chestionarea propriilor sale convingeri (de ex. întrebând „Ce vă face să spuneţi asta?” sau „Ce preţ puneţi pe sănătatea dumneavoastră?”) şi ajungând, împreună, la o altă perspectivă, favorabilă intenţiei de a vinde. Toate aceste activităţi, cărora merită să le acorzi întreaga atenţie în calitate de om de afaceri Forever, au randament ridicat şi dau rezultate. Ele fac parte din capitolul Productivitate în cadrul Reperelor Măreţiei, alături de celelalte activităţi care duc spre excelenţa în afaceri: recrutarea, fidelizarea şi dezvoltarea. Cu obiective bine stabilite, un plan urmărit corespunzător şi darul autodisciplinei, a deveni productiv este o chestiune de decizie personală.

Ma intereseaza acest produs Forever

Adresa de email nu va fi facuta publica Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>