In afacerea Forever imaginea conteaza

Imaginea proprie contează deoarece majoritatea oamenilor fac presupuneri bazându-se pe informaţii limitate. Atunci când tragem o concluzie despre comportamentul sau aparenţa unui individ, tindem să generalizăm această părere la nivelul întregii sale personalităţi, atribuindu-i şi alte caracteristici. O cămaşă necălcată dă senzaţia generală de neglijenţă. Un bărbat care sărută mâna unei femei se presupune a fi gentil şi în viaţa personală. Cineva care vorbeşte tare şi cu fermitate dă impresia că ştie exact ce spune şi că are dreptate. Imaginea unei persoane este o ilustraţie mentală complexă, care se compune din elemente evidente (ex. înălţime, culoarea părului, îmbrăcăminte, gesturi), completate cu experienţe anterioare (ex. punctualitate, simţ al umorului, onestitate, cultură), precum şi cu presupuneri. Acestea tind, în general, să fie negative – din păcate aşa funcţionează gândirea umană. De aceea, o imagine pozitivă este greu de construit şi foarte uşor de pierdut. Merită, aşadar, să acţionezi constant şi consistent în această direcţie.

Există trei domenii principale care contribuie la imaginea unei persoane: aspectul vizual, comunicarea şi comportamentul. Fiecare are importanţa sa şi, pentru a avea succes în construirea unei imagini personale pozitive, e bine să le acorzi atenţie egală. Primul pas, însă – şi cel mai important – este să cunoşti aceste lucruri şi să decizi că merită să te apleci constant asupra lor, pentru că ele contribuie substanţial la succesul afacerii tale Forever. „Ai o singură şansă să faci o primă impresie” este o expresie consacrată şi, în acelaşi timp, un principiu important în multilevel marketing, acolo unde te afli frecvent în preajma unui număr mare de oameni. Este recomandat să te îmbraci îngrijit, formal şi conservator atunci când faci prezentări. Compune-ţi o garderobă completă, care să te servească în diverse situaţii, de la participarea la Success Day până la ieşiri informale, în natură, cu colegi din echipa ta. Potriveşte-ţi hainele cu situaţia în care te afli. Adoptă un stil în armonie cu personalitatea ta şi afişează-l consistent. El poate fi clasic, dramatic, elegant, natural, romantic sau sport. Niciunul nu este definit ca fiind cel mai bun. Important este să simţi confort şi încredere în stilul adoptat, iar el să servească scopului tău: dezvoltarea afacerii.

Bijuteriile şi obiectele pe care le porţi cu tine completează aspectul tău vizual. Ca om de afaceri, şi aici e bine să ai un stil conservator. Dacă porţi mai puţine bijuterii decât cei cu care te întâlneşti, transmiţi seriozitate şi motivare. În acelaşi timp, dacă geanta, instrumentele de scris, agenda sau ceasul pe care îl porţi sunt personalizate Forever vei reflecta un sentiment de încredere în afacere, care se transmite şi celorlalţi. Iar încrederea este cel mai important element al succesului în vânzări.

Un studiu realizat la University of California, în Los Angeles, a relevat faptul că, în comunicare, un mesaj complet se recepţionează doar 7% verbal (prin cuvintele folosite), 38% vocal (ton, inflexiuni şi alte abilităţi vocale) şi 55% vizual (gesturi, expresia feţei, privire, etc.). Este, într-adevăr, important să deţii un vocabular bogat şi să ştii să-l foloseşti corespunzător. Dar cel puţin la fel de important este să păstrezi contactul vizual, să eviţi ticurile şi difluenţele verbale, să vorbeşti clar şi energic, să ai gesturi pozitive (de ex. să ţii palmele în sus când foloseşti mâinile), să ai o postură dreaptă, care emană încredere şi să zâmbeşti natural în timpul conversaţiei.

Comunicarea este definită drept un schimb de informaţii cu semnificaţie, între două sau mai multe persoane. Fiind bidirecţională, este bine să te asiguri că cei cărora doreşti să le transmiţi un mesaj l-au şi receptat şi înţeles aşa cum ai vrut tu să-l transmiţi. Poţi face asta punând întrebări, învăţând să asculţi mai mult, corectând atunci când e cazul. Modul în care conversezi este, de asemenea, un element important în construirea imaginii proprii. Ai grijă să nu monopolizezi discuţia, să nu întrerupi nejustificat, să nu vorbeşti prea mult despre tine şi să nu-ţi împărtăşeşti experienţele doar cu scopul de a demonstra superioritate. În schimb, oferă informaţii utile despre afacere şi produse, arată optimism, dovedeşte simţ al umorului, fii de ajutor celorlalţi.

În afaceri, eticheta este importantă. Există o serie întreagă de reguli convenţionale de comportare ce trebuie respectate pentru a avea o imagine pozitivă. Politeţea în relaţiile cu ceilalţi este esenţială, dacă vrei să ieşi în evidenţă. Este important să acorzi atenţie persoanelor din jur, să asculţi mai mult, să dovedeşti punctualitate, să-ţi ţii promisiunile făcute, să ai manierele corespunzătoare în timpul meselor sau al întâlnirilor de afaceri. Imaginea personală ia în calcul şi obiceiurile. Mestecatul gumei, fumatul sau scuturatul picioarelor o pot afecta negativ. În schimb, a săruta mâna doamnelor, a oferi mici cadouri sau a acorda prioritate în trafic contribuie la alcătuirea unei imagini pozitive.

Există multe alte aspecte cărora e bine să le acorzi atenţia cuvenită, pentru că cei din jur le iau în calcul atunci când îşi formează opinia despre tine. Iată câteva dintre ele: greutatea corporală, părul, automobilul personal, cartea de vizită, locul de reşedinţă, ordinea de pe birou, website-ul, persoanele care te însoţesc, telefonul mobil.  Reprezinţi un brand puternic, Forever Living Products, care te sprijină prin valoare. La rândul tău, ai şansa şi în acelaşi timp responsabilitatea de a-l promova. Acţiunile pe care le întreprinzi pentru a-ţi construi şi cultiva o imagine personală pozitivă fac parte din dezvoltarea afacerii, una dintre cele patru arii din Reperele Măreţiei. Având grijă de felul în care arăţi, te comporţi, vorbeşti şi acţionezi îţi vei creşte puterea şi influenţa, vei câştiga încrederea celorlalţi şi vei atinge, astfel, excelenţa în afacere.

Ma intereseaza acest produs Forever

Adresa de email nu va fi facuta publica Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>