Instrumente de promovare a afacerii Forever

Oamenii de afaceri pornesc la drum cu visuri mari, dar de cele mai multe ori ajung să devină angajaţi în propria lor companie. Acest lucru se întâmplă pentru că ei lucrează în interiorul afacerii lor, în loc să lucreze asupra ei. Strategia de marketing, subiect despre care am vorbit în articolul anterior, este o modalitate de a lucra asupra afacerii, pentru că ea trasează o direcţie. Tacticile concrete de promovare, modul în care faci reclamă afacerii tale, sunt pașii prin care înaintezi pe acest drum. Ai mai jos câteva propuneri – sunt doar câteva dintre sutele de variante pe care le ai la dispoziţie:

Cunoașterea produselor și a afacerii.  Vânzarea produselor și a ideii de afaceri Forever poate fi definită ca un transfer de entuziasm. A fi familiar cu ceea ce promovezi este important, deoarece cu cât știi mai multe despre produse, cu atât mai multă încredere vei câștiga și cu atât mai ușor îi vei entuziasma și pe ceilalți. Dacă viața ta s-a schimbat în bine prin Forever, fii pregătit să povestești acest lucru – propria experiență este cea mai bună sursă de cunoaştere și pasiune.

Prezentarea de ascensor  Există multe cazuri în care ai doar câteva secunde pentru a trezi interesul unui distribuitor potențial – fii pregătit pentru o astfel de situație. Construiește-ți o prezentare de maxim 30 de secunde, pentru început în scris, dar folosind un limbaj natural. În ea poți descrie cum oferi celorlalți valoare, beneficii, o viață mai bună prin afacerea Forever. Memorează apoi acest text și folosește-l la întâlniri, atunci când se fac introducerile și trebuie să te prezinți sau în diverse situații, când se ivește ocazia de a intra în vorbă cu alți oameni. Acest mesaj se bazează pe avantajul tău competitiv (punctul nr. 2 în Strategia de Marketing) și poate fi folosit pe spatele cărții tale de vizită, pe prima pagina a website-ului tău, în semnătura de email sau în orice alt material de marketing.

Discursul public. Fie că faci o prezentare de oportunitate, participi la o întâlnire cu echipa, la un meeting regional sau te afli pe scenă la Success Day, e bine să stăpânești arta vorbirii în public. În timpul unui discurs, ai de-a face cu trei forțe care acționează asupra ta: publicul, subiectul prezentării și propria ta persoană. Dacă ai trac, concentrează-te exclusiv pe subiectul pe care îl prezinți – uită că ești în fața oamenilor, uită cu ce ești îmbrăcat sau că e prea cald. Important este ca ceea ce spui să fie coerent și de folos. Ajungi la acest nivel dacă te pregătești bine și repeți discursul până când îl stăpânești cu adevărat.

Cartea de vizită. În engleză, cartea de vizită se numește „business card”. Cu alte cuvinte, ea este un instrument de afaceri. Pe lângă nume, titlu și date complete de contact, ea poate conține detalii despre produsele și afacerea Forever. Tipărind pe verso prezentarea ta de ascensor, ea devine o mini-broșură care declanșează un răspuns emoțional și generează dorința de a afla mai multe. E bine să ai o carte de vizită care emană calitate. Asta înseamnă un carton gros, textură deosebită, tipar color, embosare, lăcuire parțială, etc. Undeva în subconștient, un potențial distribuitor alătură impresia făcută de cartea de vizită cu propunerea pe care i-o faci, cuprinzând aici calitatea produselor și seriozitatea afacerii.

Ascultarea activă. Cei mai mulți oameni participă la un dialog fără a fi complet prezenți și abia așteaptă să aibă ocazia să vorbească despre sine. Un bun vânzător își propune întâi să înțeleagă oamenii, pentru că astfel ei îi vor spune exact care le sunt nevoile. Chestiuni personale, precum stilul de viață, problemele de sănătate, cele materiale sau dorința de a face parte dintr-un grup, nu sunt expuse oricum și oricui. Dacă arăți că ești interesat de aceste probleme și vii cu soluții reale – consumul de produse, startul în afacerea Forever și apartenența la o echipă – ai șanse mult mai mari de a convinge.

Creșterea eChipei  de distribuitori. Pentru a-ți dezvolta afacerea, e bine să fii permanent activ în această direcție. Dar, în loc să te întrebi „Cine poate fi candidat ca distribuitor sau consumator?” mai bine te întrebi „Cine poate căuta, la rândul lui, distribuitori sau consumatori?” Cu alte cuvinte, candidații tăi ar trebui să: nfie pozitivi și entuziaști naibă prieteni și relații nfie deciși să treacă imediat la fapte naibă încredere în ei naibă deja experiență în afaceri nfie hotărâți să dezvolte afacerea până când va da rezultate. Email Atunci când folosești email-ul ca tactică de promovare, gândește-te că succesul acțiunii tale se măsoară în numărul de indivizi care au deschis, citit și acționat conform cu ceea ce le-ai propus. Linia de subiect este poarta către email. Ea dictează dacă acesta va fi sau nu deschis. E bine să atragi atenția în câteva cuvinte sau să te folosești de intrigă pentru a trezi curiozitatea. Concentrează-te, apoi, pe textul email-ului, pe calitatea și capacitatea lui de a convinge. Folosește ocazii precum o ofertă specială sau un eveniment deosebit pentru a face marketing prin email. Și ține cont că un email personalizat are cu 43% mai multe șanse să fie deschis – folosește așadar numele adresantului chiar începând cu linia de subiect.

GooGle adWords Internetul este un instrument foarte puternic de marketing și promovare. Un mecanism simplu și eficace este compus dintr-un website pe care să-l construiești conform standardelor companiei și dintr-o campanie de aducere de vizitatori pe acest site, pentru a-i convinge să te contacteze și să intre în afacere. Google te poate ajuta, prin programul său de reclame, să faci acest lucru. El se numește AdWords – poți găsi toate detaliile pe www.adwords.google.com. Cum ți s-ar părea ca, atunci când cineva caută în Google „oportunități de afaceri” sau „ce afacere profitabilă să încep” să fie direcționat către site-ul tău, iar tu să ai de plată doar 0,5 RON?

Ma intereseaza acest produs Forever

Adresa de email nu va fi facuta publica Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>